marți, 30 iunie 2009

Speranta.....

Ce usor e sa gresesti....atunci cand cu adevarat iubesti
Ce usor e sa uiti.....ca poate candva....ne iubeam....
E cumplit cand gresesti si.....nu realizezi ce rau provoci....
E dureros cand rostesti....ceea ce nu avea rost.....
E adevarat, omul greseste, dar cand iubeste.....e acaparat.....
E timid si e naiv....sau e-al naibi.....sau nu.......
E greu in viata astfel sa reusesti cand nu iti dai seama ca.....
Ca.....gresesti.....
Se zice ca speranta moare ultima.....si ca ea creeaza iubirea
Nu sunt astea versuri cu rima.....sau monorima.....
Dar sunt sentimente scrisa din inima.....sentimente varsate.....
Pe o pagina de blog.....si e adevarat.....nimic special.....nimic deosebit.....doar ceva foarte banal....stiu ca pare inuman....dar e real......asta simt si regret.....acum....ceea ce am zis....dar nu mi-am dat seama.....ca iubesc......am crezut ca e joc.....care pe care inseala.....dar se pare ca cea care s-a inselat am fost chiar eu.......
Cam atat am avut de spus......acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu